REGULAMIN

W celu zapewnienia Państwu udanego wypoczynku i uniknięcia nieporozumień prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. 
 Potwierdzenie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się, przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.

Wynajem Apartamentu przez Gościa ma charakter wyłącznie krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych potrzeb mieszkaniowych Klientów, a pobyt Klienta w Apartamencie ma charakter jedynie przejściowy, tzn. wypoczynkowy lub turystyczny i w takim celu zawierana jest umowa najmu, w związku z czym do stosunku tego nie znajdują zastosowania przepisy Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego. Operator nie oferuje Apartamentów w celach zaspokajania stałych potrzeb mieszkaniowych Klientów.


§1. Oznaczenie podmiotów 
1. Właściciel – podmiot posiadający prawo własności, lub ustanowione na jego rzecz prawo zależne do dysponowania lokalem będącym przedmiotem najmu. 
2. Gość – osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, biorący w odpłatne, określone w czasie użytkowanie należący do Właściciela apartament.

§2. Postanowienia wprowadzające, dotyczące najmu

1. Wynajem apartamentów prowadzony jest w trybie dobowym. 
2. O ile Strony nie uzgodniły inaczej, doba pobytu trwa od godziny 15.00 w dniu przybycia do godziny 10.00 w dniu gdy, pobyt zostaje zakończony. 
3. Osobą wynajmującą musi być osoba pełnoletnia. Zawarta umowa obejmuje jedynie wynajem apartamentu (bez wyżywienia i dojazdu). Osoby małoletnie mogą przebywać w Apartamencie wyłącznie pod nadzorem osoby dorosłej.
4. Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia rezerwacji.
5. Apartament nie może być wykorzystywane do celów komercyjnych, spotkań biznesowych, imprez towarzyskich, sesji zdjęciowych, nagrań video bez zgody i oddzielnej umowy i wyceny przez Właściciela.
6. W przypadku chęci otrzymania faktury za pobyt konieczne jest poinformowanie o tym przy dokonaniu rezerwacji oraz podanie nazwy i numeru NIP firmy. W przeciwnym wypadku z uwagi na obowiązujące przepisy prawa wystawienie faktury nie będzie możliwe. Rachunki i faktury za pobyt wydawane są na życzenie klienta i wysyłane drogą mailową na wskazany adres do 14 dni roboczych od daty wymeldowania.
7. Apartament nie może być wykorzystywany w inny sposób niż w celach mieszkaniowych, a zwłaszcza w celu prowadzenia w nim jakiejkolwiek działalności. Nie dopuszcza się rejestracji w nim działalności gospodarczej lub innej działalności zwłaszcza związanej z przyjmowaniem klientów.
8. Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokoju innych osób. Osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowującym się agresywnie, naruszającym spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nieprzestrzegającym powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi zarządca apartamentu ma prawo wymówić apartament w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat. Właściciel nie jest zobowiązany wówczas do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
9. Goście w dniu przyjazdu otrzymują do swojej dyspozycji klucze, które zobowiązani są zostawić w apartamencie w dniu wyjazdu. W przypadku zagubienia lub ich zniszczenia Goście ponoszą opłatę w wysokości 100 zł.
10. Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
11. Goście apartamentu ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w pokojach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie/uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju jak ich utratę. W przypadku powstania szkody w pokoju z winy gościa bądź z winy odwiedzających go osób, gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice. Gość powinien zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody w pokoju bądź też o jej stwierdzeniu.
12. Przedmioty pozostawione przez gościa po opuszczeniu apartamentu na prośbę gościa mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany przez niego adres. W innym przypadku, po siedmiu dniach od daty wyjazdu gościa z apartamentu, obsługa utylizuje pozostawione przedmioty. 
13. Przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu prosimy o sprawdzenie, czy jest on zamknięty. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia rzeczy będących wyposażeniem apartamentu (np. ręczniki, koce, poduszki, urządzenia, itd). Prosimy o dbanie o wynajęty apartament, o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zamykanie okien i zakręcanie wody.
14. W apartamencie obowiązuje zakaz palenia tytoniu i innych używek. Kara 400 zł. 
15. O przyjeździe większej liczby osób niż zakłada to rezerwacja prosimy informować najpóźniej dwa dni przed przyjazdem. Na pobyt większej liczby Gości zgodę musi wydać właściciel apartamentu (stosownie do możliwości). W przypadku niedopełnienia tego punktu regulaminu właściciel naliczy koszty związane z pobytem dodatkowych osób - 50 zł za osobę. 
16. Pobyt zwierząt  jest zabroniony.
17. Gości apartamentu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 – 6.00. 
18. W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz organizowania imprez. W przypadku zagłuszania ciszy nocnej najemca zostanie obciążony karą w wysokości 500 zł.

Kontakt: 
888-111-338
888-101-338
wwwrynekapartamenty@gmail.com

Kontakt:

Rynek Apartamenty Sp. z o.o 

Ul. Franciszkańska 31/6, 37-700 Przemyśl

E-mail: wwwrynekapartamenty@gmail.com

Telefon: 888111338, 888101338 


Rynek Apartamenty (c)2025, Wszelkie Prawa Zastrzeżone